Regulamin Forum
3 posters
Strona 1 z 1
Regulamin Forum
Regulamin Forum
PARAGRAFY:
Pozdrawiamy Administracja Khorinis Party Role-Play
Regulamin zrobił (były hoster, którego darzymy z szacunkiem) Organ - specjalnie dla: www.khorinisparty.forumpl.net
PARAGRAFY:
§ I. Ogólne
1. Korzystanie z Forum jest bezpłatne. Rejestracja na forum jest przywilejem, a nie prawem i przysługuje każdemu graczowi. W każdej chwili przywilej ten można utracić, szczególnie jeśli łamie się prawo, zasady regulaminu forum lub nie stosowanie się do poleceń moderatorów czy administratorów.
2. Każdy rejestrujący się użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i ma obowiązek go przestrzegać.
3. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum.
4. Niedozwolone jest użyczanie swojego konta innym użytkownikom.
5. Odwołania od decyzji moderatorów należy tylko i wyłącznie do Właściciela forum. Decyzja Właściciela forum jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
6. Właściciel Forum może zmienić niniejszy Regulamin w każdej chwili.
7. Decyzją Administratora Forum, konta na forum mogą być bez podania przyczyny:
Usunięte, Zmodyfikowane, Zablokowane i odblokowane. Podobnie ma się sprawa edycji założonych tematów i postów danego użżytkownika.
§ II. Zawartość forum
1. Na forum posługujemy się językiem polskim. Należy dbać o jego czystość i poprawność.
2. Zakładając nowy temat, użytkownik forum zobowiązany jest do przestrzegania następujących reguł:
a) Temat należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział jest opisany, a jeśli mamy problem z jego wyborem, najlepiej napisać do moderatora.
b) Przed założeniem tematu należy sprawdzić (za pomocą funkcji Szukaj), czy nie ma już wątków o podobnej lub takiej samej tematyce. Wskazane jest zapoznanie się z zawartością działu FAQ.
c) Zabronione jest zakładanie kilku tematów o tym samym problemie w różnych działach.
d) Tytuł wątku musi informować o jego zawartości.
e) Każdy użytkownik, który zakłłada nowy temat staje się jego autorem. - Autor jest odpowiedzialny za określenie w pierwszym poście marginesów, w których będzie się toczyć dyskusja.
f) Zakładając nowy temat, należy dbać o jego czytelność i rzeczowość.
g) Autor tematu może zgłosić się do administracji forum z prośbą o zamknięcie / zmianę / połączenie tematu z innym.
3. Pisząc posty (nowy temat lub odpowiedź), zobowiązany jest do przestrzegania następujących reguł:
a) Posty nie mogą mieć niedozwolonej treści (patrz: III Niedozwolone treści). Zabrania się też cytowania takich postów.
b) Odpowiadając w wątku innej osoby, należy trzymać się tematu (karany będzie tzw. offtopic).
c) Niedozwolony jest Flood oraz Spam, objawiający się wielokrotnym powtarzaniem w wiadomości tego samego tekstu, liter, znaków lub emotikonów.
d) Nie odpowiednie jest pisanie postów nic nie wnoszących do dyskusji.
e) Zabronione jest pisanie jednego postu pod drugim - należy używać opcji "Edytuj".
f) Nie powinno się nadużywać kolorów ani funkcji formatujących wygląd tekstu (pogrubianie, podkreślanie itd.).
g) W postach nie powinno umieszczaćć się dużych obrazków, mogących powodować nadmierne obciążenie łącza.
4. Zabronione jest wchodzenie w kompetencje moderatorów czy administratorów forum.
5. W przypadku łamania zasad, autor tematu lub inni uczestnicy dyskusji powinni to zgłosić za pomocą Prywatnej Wiadomości obsłudze forum.
6. Niedozwolone jest odnawianie starych tematów bez wyraźnej potrzeby.
7. Zabronione jest reklamowanie innych stron, nie uwzględnia się odnośników do zdjęć, filmów na stronie YouTube.pl itp.
§ III. Niedozwolone treści
Na forum (tzn. w postach, tytułach wątków, nazwach użytkowników, avatarach, sygnaturach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
1. Naruszających prawo lub dobro innych osób, obrażających innych użytkowników forum lub osoby publiczne.
2. Pornograficznych lub związanych w jaki kolwiek sposób z pornografią,
3. Mogących budzić odrazę, niesmak.
4. Brutalnych, ukazujących przemoc,Wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub w innych przejawów dyskryminacji.
5. Zawierających hasła, symbole i inne elementy związane z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. nazizm, faszyzm).
6. Zawierających groźby odnoszące się do życia realnego.
7. Wulgarnych słów i wyrażeń (Jeśli już takowe musi wystąpić należy użyć formy ocenzurowanej np. gwiazdkami, kropkami, skrótami itp.).
Podstawowym wyznacznikiem jest Słownik Języka Polskiego PWN.
8. łamiących prawa autorskie i pokrewne.
9. Propagujących alkohol, narkotyki i inne środki odurzające.
10. Zawierających dane osobowe innych osób, Nakłaniających innych do łamania zasad Regulaminu Forum.
1. Korzystanie z Forum jest bezpłatne. Rejestracja na forum jest przywilejem, a nie prawem i przysługuje każdemu graczowi. W każdej chwili przywilej ten można utracić, szczególnie jeśli łamie się prawo, zasady regulaminu forum lub nie stosowanie się do poleceń moderatorów czy administratorów.
2. Każdy rejestrujący się użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i ma obowiązek go przestrzegać.
3. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum.
4. Niedozwolone jest użyczanie swojego konta innym użytkownikom.
5. Odwołania od decyzji moderatorów należy tylko i wyłącznie do Właściciela forum. Decyzja Właściciela forum jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
6. Właściciel Forum może zmienić niniejszy Regulamin w każdej chwili.
7. Decyzją Administratora Forum, konta na forum mogą być bez podania przyczyny:
Usunięte, Zmodyfikowane, Zablokowane i odblokowane. Podobnie ma się sprawa edycji założonych tematów i postów danego użżytkownika.
§ II. Zawartość forum
1. Na forum posługujemy się językiem polskim. Należy dbać o jego czystość i poprawność.
2. Zakładając nowy temat, użytkownik forum zobowiązany jest do przestrzegania następujących reguł:
a) Temat należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział jest opisany, a jeśli mamy problem z jego wyborem, najlepiej napisać do moderatora.
b) Przed założeniem tematu należy sprawdzić (za pomocą funkcji Szukaj), czy nie ma już wątków o podobnej lub takiej samej tematyce. Wskazane jest zapoznanie się z zawartością działu FAQ.
c) Zabronione jest zakładanie kilku tematów o tym samym problemie w różnych działach.
d) Tytuł wątku musi informować o jego zawartości.
e) Każdy użytkownik, który zakłłada nowy temat staje się jego autorem. - Autor jest odpowiedzialny za określenie w pierwszym poście marginesów, w których będzie się toczyć dyskusja.
f) Zakładając nowy temat, należy dbać o jego czytelność i rzeczowość.
g) Autor tematu może zgłosić się do administracji forum z prośbą o zamknięcie / zmianę / połączenie tematu z innym.
3. Pisząc posty (nowy temat lub odpowiedź), zobowiązany jest do przestrzegania następujących reguł:
a) Posty nie mogą mieć niedozwolonej treści (patrz: III Niedozwolone treści). Zabrania się też cytowania takich postów.
b) Odpowiadając w wątku innej osoby, należy trzymać się tematu (karany będzie tzw. offtopic).
c) Niedozwolony jest Flood oraz Spam, objawiający się wielokrotnym powtarzaniem w wiadomości tego samego tekstu, liter, znaków lub emotikonów.
d) Nie odpowiednie jest pisanie postów nic nie wnoszących do dyskusji.
e) Zabronione jest pisanie jednego postu pod drugim - należy używać opcji "Edytuj".
f) Nie powinno się nadużywać kolorów ani funkcji formatujących wygląd tekstu (pogrubianie, podkreślanie itd.).
g) W postach nie powinno umieszczaćć się dużych obrazków, mogących powodować nadmierne obciążenie łącza.
4. Zabronione jest wchodzenie w kompetencje moderatorów czy administratorów forum.
5. W przypadku łamania zasad, autor tematu lub inni uczestnicy dyskusji powinni to zgłosić za pomocą Prywatnej Wiadomości obsłudze forum.
6. Niedozwolone jest odnawianie starych tematów bez wyraźnej potrzeby.
7. Zabronione jest reklamowanie innych stron, nie uwzględnia się odnośników do zdjęć, filmów na stronie YouTube.pl itp.
§ III. Niedozwolone treści
Na forum (tzn. w postach, tytułach wątków, nazwach użytkowników, avatarach, sygnaturach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
1. Naruszających prawo lub dobro innych osób, obrażających innych użytkowników forum lub osoby publiczne.
2. Pornograficznych lub związanych w jaki kolwiek sposób z pornografią,
3. Mogących budzić odrazę, niesmak.
4. Brutalnych, ukazujących przemoc,Wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub w innych przejawów dyskryminacji.
5. Zawierających hasła, symbole i inne elementy związane z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. nazizm, faszyzm).
6. Zawierających groźby odnoszące się do życia realnego.
7. Wulgarnych słów i wyrażeń (Jeśli już takowe musi wystąpić należy użyć formy ocenzurowanej np. gwiazdkami, kropkami, skrótami itp.).
Podstawowym wyznacznikiem jest Słownik Języka Polskiego PWN.
8. łamiących prawa autorskie i pokrewne.
9. Propagujących alkohol, narkotyki i inne środki odurzające.
10. Zawierających dane osobowe innych osób, Nakłaniających innych do łamania zasad Regulaminu Forum.
Pozdrawiamy Administracja Khorinis Party Role-Play
Regulamin zrobił (były hoster, którego darzymy z szacunkiem) Organ - specjalnie dla: www.khorinisparty.forumpl.net
Regulamin
Przepraszam ale w Zawartości forum Punkt 2 w a) jest napisane "Temat należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział jest opisany, a jeśli mamy problem z jego wyborem, najlepiej napisać do moderatora."
Tylko że moderatora nie ma więc można dopisać że można się zapytać jeszcze "Administratora forum" jeśli jest taki admin.
PS: Zrobiłeś błąd w ogólnym ostatni punkt napisałeś użżytkownik.
Tylko że moderatora nie ma więc można dopisać że można się zapytać jeszcze "Administratora forum" jeśli jest taki admin.
PS: Zrobiłeś błąd w ogólnym ostatni punkt napisałeś użżytkownik.
DarkDevil1212- Liczba postów : 2
Join date : 24/01/2013
Re: Regulamin Forum
3g - błąd w wyrazie umieszczać, jest "umieszczaćć"
Sarkor/Eleandril- Liczba postów : 2
Join date : 06/02/2013
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|